Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Silmeden Sulu Mim : (


Herkese merhaba …

Damlamın mimini okudum şimdi aklımıza ilk gelen şeyi yazacakmışız hem de silmeden,bende bugün yaşadığım duygusal anlarımı anlatayım size belki biraz sulu bir mim olur : (

Artık düğün hazırlıklarında son aşamadayız davetiye dağıtımında sıra, en zor aşama belki de benim için ,kimleri unuttum kim bilir ama inanın şuan aklıma gelenlerin hepsini dağıttım,daha bitmedi ama devamı gelecek tabi.
Bu arada biliyorum bıktınız artık bu düğün hazırlıklarımdan dimi bak doğru söyleyin ağlamayacağım gerçekten : (

Çok duygusalım bu aralar zaten ,otomatikman ağlarım hazır yani yaşlarım: (

Bugün daha da bir duygusalım nedenini hemen paylaşayım sizinle davetiye dağıtımına çıktık bugün annecimle kapı kapı herkese uğradık gittiğimiz evlerde yarım saat oturduk  kahveler içtik falan filan tabi ara sıra gene duygusal anlar sen ne zaman büyüdün,nasıl evlenirsin,daha küçüksün falan fişman tabi annem bunları duydukça her eve bir gözyaşımızı bırakıp çıktık: (  son bir yakınımıza uğradık o son duraktı artık; benim içinde filmin koptuğu yer : (

Oya teyzecimdi gittiğimiz ev oğlu akıl hastası uzun zamandır görmemiştim onu BATU ismi uzun yıllar oldu görmeyeli çok küçüktü gördüğümde şimdi 20 yaşında,onu öyle gördüğümde o kadar üzüldüm ki anlatamam,konuşamıyor,her yere saldırıyor,ne yaptığını bilmiyor beni gördü öpmeye çalıştı öyle yüzüme baktı,yanağımı okşadı o bana öyle baktıkça ben eridim resmen,ona her baktığımda şükrettim halime ama o neden öyle diye hep sordum kendime.
Oya teyzemin yanında ağlamamak için zor tuttum kendimi,ama o öyle bir alışmış ki bu duruma öyle çok seviyor ki oğlunu onun o sevgisi her şeye bedel bayıldım aşklarına.

Anne sevgisini hiç bir şeye değişemem oğlu ne kadar hasta olsa da ne kadar onunla konuşamasa da onu çok seviyor her şekilde en iyi koşullarda yetiştiriyor …

Ben konu çocuk oldu mu tutamıyorum kendimi kusura bakmayın neden çocuklar diyorum hep, masum onlar ne yaşadılar ki daha : (

Ama bak konuşturmayın beni tutamıyorum gözyaşlarımı bugün, bide silmeden yazılan bir mim olacakmış hiçbir satırını silmeden  yazdım işte …çok duygusal bir yapıya sahibim ben inanılmaz hassasım bunu biraz aşmam lazım belki de ama elimde değil …

Ama ne olur halimize şükredelim olur mu bilmediğimiz o kadar zor hayatlar var ki,biz kitap okuyabiliyoruz,kahkaha atabiliyoruz,yemek yiyebiliyoruz,yürüyebiliyoruz,birine muhtaç olmadan yaşayabiliyoruz en önemlisi bu,ama bazı hayatlar böyle değil işte tek bir kişinin gözünün içine bakıp yaşamak zorunda olanlar var ne olur şükredelim halimize, elimizdekilerin kıymetini bilelim…
Hepinizi kocaman öpüyorum biraz sulu bir mim olacak demiştim, ne yapıyım biriyle paylaşmam gerekiyordu bunu,umarım bunaltmamışımdır sizi
Kocaman öptüm hepinizi …
Bende mimlemeden geçmeyeceğim tabi rüzgaradoğru,diloş’un kayfesi diloşum,asli'nin günlüğü kolay gelsin kızlar ..






5 yorum:

Maya dedi ki...

hani ağlamak yoktu ama, biz öyle karar vermiştik :(((
ben duygusallığı kalbimin bir köşesinde bastırmaya çalışıyorum ama nereye kadar bilemeyeceğim :(((

Güzellikleri düşünelim Gizem'im, Allah en hayırlısını versin hepimiz için :)

Öpüyorum çoook :)

Dilara dedi ki...

Canım ya kıyamam ki. Ben de duygusalım bu sıralar evlilik değil ama artık okul bitiyo memlekete dönme vakti geldi. çalışacağım o zor geliyo sevgiliden uzak kalacağım o daha bi zor geliyo gel birbirimin omzunda ağlayalım valla ama sen hem ağlayacaksın hem gideceksin ben ne yapacağım hee ?? bak yine yalnız kaldım gördün mü :( mimini de yaptım ki ben. evlilik ne zaman nerede davetli miyiz :P

tubitos dedi ki...

ya ben de duygusallaştım şimdi ki ço sulugözlüyümdür, son aşamalara gelmişsin allah utandırmasın inşallah canım

yeni başlangıçlar dedi ki...

mayam;ne yapayım tutamıyorum işte kendimi.tamam ağlamak yok kocaman söz işte sana :) muck muck kocamanda öptüm seni :)

dilara; hadi gel ağlıyalım dicem ama maya kızıcak şimdi:) neyse biz gene ne olursa olsun sulu göz olduğumuz için elbet bir gün birbirimizin omzunda ağlarız :)sevgiliden uzakta olmak zor ama olsun bak biz varız,seni hiç yalnız bırakmayız:) bu arada 9 haziranda didim de düğünüm ah çıka gelseniz ne süpriz olur:)

tubitos;evet son aşama artık yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik amin güzel dileklerin için :)

UMAY dedi ki...

umarım çok mutlu olursun evlendiğinde:) ve kına gecesi son gözyaşlarını döker yıllar boyu hep gülersin..