Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

En Büyük Hazine Zaman ...

Günaydın her keslere bu yazım 2013'ün ilk yazısı sanırım ...uzun zaman olmuş yazmayalı sanmayın ki bloguma bakmıyorum, sizleri takip etmiyorum her dakika buralardayım aslında ama yazma ilhamımı kaybettim sanırım:( o kadar çok yazacak şeyim size anlatacak bir sürü olayım var ki ama olmuyor işte nedendir bilmiyorum lütfen kızın bana :((( neyse şimdi asıl sizinle paylaşmak istediğim şeye geliyorum ...bir süre önce okuduğum yazıyı sizinle paylaşmak istiyorum,çok hoşuma gitmişti bugüne kısmetmiş yazmak :)

En büyük hazine zaman diye başlık atmışım gerçekten'de öyle kim ne derse
 desin ...



"Güneşin bir günlük ömrü var.Bu zaman dilimini iyi bir şekilde değerlendirmelisin ki,güneş değerli zamanını,senin gününü aydınlatmak için boşa harcamış olmasın ...
Günün değerini bilmek yaşamın değerini bilmektir.Her akşam başımızı yastığa koyduğumuzda,bir daha geri gelmemek üzere sonsuzluğa yol alan o günü nasıl geçirdiysek,koskocamanmış gibi görünen yaşamı da öyle geçirmekteyiz.
Yataktan nasıl kalktınız bu sabah?Gülümseyen bir ifadeyle,zinde ve güne hazır halde mi?derin uyumuş muydunuz?zor mu geldi uyanmak?günü pencerenizin yanı başındaki serçeler gibi karşılayın bugün.Sesinizi zarif tınılarla açarak,yüzünüzü serin sularla yıkayarak,ruhunuzu doğanın renkleriyle doldurarak...Koşturarak işe yetişmek yerine bu sabah,yarım saat erken kalkın mesela.Pencereyi açın,güneş dolsun içeri.o sadece bugün var.Sizde öyle.Menekşemi var pencerenizin önünde?eflatun olsun giysiniz.Sarı çuha çiçeklerini görerek uyandıysanız,bir bardak portakal suyu temizlesin bedeninizi.Bir demet nergisin kokusu ulaştıysa burnunuza ,onun beyazını,sarısını sembolize eden,bol yeşillikli bir omlet hazırlayın kendinize.Gürültüye değil, müziğe izin verin bu sabah.Evrenin bütün organlarınızda titreşen müziğine ....

nasıl ama güzel dimi ? :)





3 yorum:

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

imrendirici:)
böyle şeyler yapmak istemişimdir sabahları hep ama hafta içi her gün sabahın köründe kalkıp işe gidince,e bir de uykuya fazla düşkün olunca hayatı kaçırıyorum malesef.

Unknown dedi ki...

Çok doğru Gizom hayat geldi ve geçiyor yakalamak lazım tutmak lazım ucundan seni çokk seviyorum ...

bircanın renkli dünyası dedi ki...

bloguza bayıldım takıbe alıyorum :D