Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Başucu kitaplarım

Baş ucu kitabı derken yanlış oldu sanırım dergilerim demem gerekirdi :) bu aralar dergi içinde yüzüyorum resmen ne zaman markete gitsem kendimi dergi reyonlarında buluyorum,sonra noluyo marketten almam gerekenleri unutuyorum tabi sonra koca kişisiyle çatışıyoruz :)) ama yok ya bu aralar çok uysal kıyamıyor bana :) 
Bebeğim dergisiyle tanışalı e tabi tam olarak 9 ay oldu,her ayını nerdeyse almaya çalıştım, bıkmadan sıkılmadan bitirdim hepsini.Ne kadarda hepsini bi çırpıda yutsamda çınar paşa gelince anlicaz ne kadar etkili oldular :) 
Korkularım hergün gitgide artıyor korku derken ona yetebilicemmi,ona yeterli bir anne olabilicemmi hepsi bu,özellikle bebeğimle yalnız kaldığımda napıcam bilmiyorum :( şimdi herkes yanımda saolsunlar ama gittiklerinde zorlanıcam sanırım ama alışmam lazım...

Neyse korkularımı bir kenara bırakıyım şimdi kafanızı şişirmiyim boşyere :)

Başka bir başucu kitabımdan bahsediyim size,soğuk kahve yeni başladım ve sevdim kendisini,içinde çok anlamlı cümleler var bir ara içinden cımbızla çekip aldığım cümleleri paylaşıcam burda,dedim ya aktifim bundan sonra blogumda,çınar kuzudan vakit buldukça yazıcamda yazıcam valla :)

Bu arada iphaddan resim indiremedim nedense onuda çözmem gerek sanırım ...

Öptüm hepinizi şu 1 hafta içinde doğurmassam gene yazarım belki :)

Görüşmek üzere :))






Hiç yorum yok: