Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

yeni işler güçler

Tamam evet yazmıyorum ama neden ? Bir nedeni var elbet baktım
  baya bi süre olmuş yazmayalı ama nedense hiç vakit bulamıyorum ... hayat telaşı desek, minik bir canavar desek, bide işler güçler yeni projeler falan filan tabi 1 senedir neler yaptığımı yazmassam böyle açıklama yapmak zorunda kalırım :)
 
1 seneye kadar bu kadar yoğun olacağım aklımın ucundan geçmezdi;evet kuzu büyüdü o tamam kıvama geldi artık, şimdi sıra birazda annede ama dimi kendini oyalama,kendine zaman ayırma biraz da mücadele ...
 
uzun zamandır ne yapmak isteyen acaba ne yapsam beni mutlu eder diye düşündüğüm güzel bir iş yapıyorum şuan kokulu taşlar yapıyorum evet bunu herkes yapıyor ama bende yapıyorum hem de çok keyif alarak yapıyorum inanın ...
her yaptığım güzelliğin insanları mutlu edeceğini bilmek ,onlardan güzel şeyler duymak o kadar güzel ruhumu okşuyor ki onlardan duyduğum güzel iltifatlar çok mutlu ediyor beni,
 güzel insanlar tanımak hayatlarına dokunmak çok keyif verici kesinlikle...
 
çok güzel,iyi yürekli,temiz kalpli inşalara sahip oldum bu çemberde daha da güzel insanlar tanıyacağıma eminim ...
tabi pürüzlerde yok değil hani herkesin karakteri bir olacak değil tabi...onlarda olmazsa zaten tadı çıkmaz buraların...:)
 
tamam hadi yeter bu kadar dır dır biraz size neler yaptığımı gösteriyim bakalım beğenecek misiniz ...
 
kendim yapıyorum diye demiyorum güzel yapıyorum gerçekten çaktırmayın :)













 
dahası da var tabi onlarda başka bir postta olsun en azından yazmam için büyük bir nedenim var :)
 
instagram: @mishayaller
 
eğer sizde sipariş vermek isterseniz bu güzelliklerden
 
tel:05337724802
bana ulaşabilirsiniz ...
 
görüşmek üzere ...
 
 

Hiç yorum yok: