Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

ilk mimim huhu


çok heyecan yaptım şimdi ;canımın içi her bir şeyim  damlam  ve yeni blog arkadaşım yağmurcum beni mimlemişler  öpüyorum kızlar sizi …birazcık geç oldu ama affedin beni malum düğün alışverişine gittim onu da ayrı bir postta anlatacağım heyecan yapmayın : )

hep böyle okurdum blog arkadaşlarımın mimlerini özenirdim keşke biri beni mimlesede kendimden bahsetsem birazcık : ) bende sonunda mimlendim yuppiiii diyerek başlıyorum sorularımı cevaplamaya hazır mısınız ..



1-En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın vb?

Klasik kitap okumak tabi; heyecanlı kitapları seviyorum ben,beni böyle alsın gitsin bir çırpıda bitirebileyim mesela .

Sessiz ortamlara bayılırım,kalabalık ortamlar her zaman bunaltmıştır beni

Çekirdek ailemle vakit geçirmeyi seviyorum,hatta bu aralar daha da bir çok seviyorum.

Alışveriş yapmayı herkes gibi bende çok seviyorum ama benim ki bazen hastalık olabiliyor tabi gereksiz bir sürü şey alabiliyorum bazen ama mutlu oluyorum bununla yapacak bir şey yok .. hele ki birde moral bozukluğu varsa işin içinde amanın yandık yani : )

Evime gelip odama girdiğimde yalnızlığımı seviyorum

Burger king bayılıyorum,sonrasında kilo yapacağını bile bile durmadan yiyebiliyorum.

Yazmayı seviyorum bir anda aklıma gelip otobüste yazı yazdığımı biliyorum

Sevgilimi severim çok çok severim … : )

2-Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirsin ?

 Sabahtan akşama kadar pc başından olduğumdan dolayı göz bozukluğu olacak gibi görünüyor hayırlısı diyerek başlıyım neler yaptığımı anlatmaya.

Oturmamla bloguma bakmam bir oluyor genelde ama lütfen bir gelişme var facebook atlıyorum bu aralar kapatacağım damla hanım merak etmeyin,gerçekten çok fazla vakit geçiriyorum orda gereksiz ama bağımlılık yaptı kurtulmam lazım …

Bütün alışveriş sitelerine üyeyim galiba başka kaldı mı bilmiyorum varsa olmadığım bir site anında online olabilirim problem yok he he : )

DR sitesi genelde hep açık olur pc de kargocuyla kanka olduk diyebilirim iyi anlaşıyoruz bu aralar sorun yok .

3-En sevdiğin filmler nelerdir, veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz?

İncir reçeli ve black swan bu filmler çok etkilemişti beni ki black swanı  2 kere izledim bıkmadan…bence izlemelisiniz bu filmi ..

4-Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur? 

Şimdi saymaya başlasam bitiremem muhtemelen, malum çeyiz hazırlığı yaptığım için bir sürü şey almak istiyorum doymuyorum aç gözlüler gibiyim resmen biri beni durdurmalı mesela,işte buda bir hastalık tabi,örneğin bugün ellerim dolu geldim eve annemin verdiği tepki ‘yinemi yeter artık ‘he tabi birde gözlerin kocaman açılması tabi o zaman anlıyorum işte tepkinin nasıl olucağını alıştım artık , ne yapayım ama dayanamıyorum .

5-Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar?

Ahhh Halil Sezai tabiî ki de adamın piskopat bir tipi var ama bayılıyorum şarkılarına,düşünün İSTANBULA gidene kadar onu dinledik sevgilim sevmiyordu ama artık oda seviyor başardım he he : )

Bir de ZAZ tabi seviyorum şarkılarını ve sesini dinlendiriyor beni ..

Halilciğimden bir şarkı yolluyorum size keyifle dinleyin .

                                              
Bende birilerini mimlemeden  geçemeyeceğim tabiî ki de  ooo piti piti yapıp gökçe ve mayayı mimliyorum seviyorum sizi kızlar ...

2 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Şu facebook olayını bırak bak mutlu olacaksın sen bana güven . Ne zaman yanılttım ki seni di mi ama :D
Burger King den de uzak dur, gelinliğini düşün ,gelinliğin karın üstünde ki o potluğu kilolarla kapatmak istemiyorsan tabi :))
Halil Sezaiye de bu sefer götüremedim bebeğim seni bir dahakine söz veriyorum :))

Maya dedi ki...

oyy kuzum :) beni mimlemişsin teşekkür ederim :)) cevapları benim blogumda görebilirsin bu arada ;))) birkaç gün önceden hazır etmiştim çünkü :P madem mim cevaplamayı bu kadar seviyorsun, ben birazdan bir mim cevaplayacağım, onu da sana yollayayım olur mu :) kocaman sevgiler :)