Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

alışveriş zamanı ....

Bugün Pazar ve sevgilinin gelmesine 2 gün kaldı kurban bayramından beri görmüyorum siz düşünün nasıl özlediğimi,çarşamba günü ist yollarında olucaz gezicez,alışveriş yapıcaz güzel bir 5 gün geçiricez inşallah.

Döndüğümde neler yaptığımı,kınam için,düğünüm için neler aldığımı hepsini ayrıntılı olarak anlatıcam size …

Bide sizden küçücük bir şey isti cem ben pek İSTANBULU bilmiyorum evet ist olan canım kardeşim damlam var ama sizinde bildiğiniz daha uygun güzel yerler vardır belki : )
Daha farklı önerilere de açığım her zaman ki gibi: )

Şimdi hepinizi kocaman öpüyorum….

3 yorum:

maviumut dedi ki...

kına düğün için eminönü nü tavsiye edebilirm bende herkes gibi...eğer pazarlıkta yapabilirim diyorsan ucuza getirirsin cnm...ben bo şzamanlarımda bile gidip gezerim oraları cıvıl cıvıl insanın içi açılıyo:)
alışverişten sonraki detaylı postunu bekliyoruz;)

yeni başlangıçlar dedi ki...

maviumut;teşekkür ederim güzel tavsiyen için oraya muhakkak gidicem döndüğümde aldığım her şeyi göstericem size öpüyorum sevgiler:))

Maya dedi ki...

keyfini çıkar canımın içi :) iyi haftalar :)