Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

bugün ki sürprizim ...

Bu sabah masamın başına geçip PC mi açtığım da ilk gördüğüm şey SÜRPRİZ yazısıydı,2 gündür yoktum buralarda mutlucum baktı benim yerime hatta artık hep o bakacak ben işten ayrıldığımda ona devredeceğim işimi.5 yılımı noktalayacağım yakında.

Canım benim o kadar güzel ve içten yazmış ki yazısını sizinle paylaşmak istedim hemen
güzel yazın için çok teşekkür ederim canım arkadaşım : )


ŞİMDİ MUTLU OLMA ZAMANI..

..yeni olan her şey her zaman mutluluk getirmez..her zaman heyecanlanamazsın yeni bir hayata.. O hayata sahip olmak o yeni olan şeylere hükmediyor olabilmek çok da kolay değil biliyorum.. ne zaman mı ? onu bende bilmiyorum.. beklemek yapabileceği tek şey kişinin.. Sadece beklemek.. işte tam da böyle düşündüğün bir anda, hayatındaki hiçbir şeyin yerini bile değiştirmek istemediğin bir vakit tamamen farklı bir hayatta bulursun kendini.. biliyorum ki bir karşılığı var beklemenin.. Beklemediğinse eğer karşına çıkan; belki de odur asıl sahip olman gereken ve belki de odur eksik olan hayatında.. Bir bakmışsın ki rengarenk oluvermiş hayatın.. Meğer sen hep grilerle yaşamışsın bunca zaman.. Bahar gelmiş dallarına umut doğmuş günlerine.. Şimdi sana bu yolda hakkınca yürümek düşer.. dimdik sapasağlam.. herkese her şeye inat..hem artık daha da zenginsin..rengarenk çiçeklerin var elinde.. artık anlamsız bakmıyor gözlerin…veee artık beklemenin de ne kadar güzel bir şey olduğunu öğrenme vakti..çünkü beklenen sendeki bu baharın gerçek sahibi..Şimdi mutlu olma zamanı GİZEMİM …


2 yorum:

Fikaca dedi ki...

Asıl mutluluk böyle güzel dostların olmasıdır belkide...

Pueri Puellae Physicus dedi ki...

Gizemcim seni mimlemiş bulunmaktayım(ilk mimim heyecan yaptım yine :) )bloguma alayım seni...