Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

çikolata krizim tuttu

Çikolata krizindeyim bu aralar çok fenayım bildiğiniz gibi değil şimdi 2 adet tadellayı götürdüm yani siz düşünün bir tane daha olsaydı hayır demez onu götürürdüm : )

Şuan CHARLİNİN ÇİKOLATA fabrikasında olmak için neler vermezdim düşünsenize adım attığınız her yer çikolata hadi sizi biraz çikolataya boğayım tatlı bir Pazar geçirelim hep beraber.


Ya bu çocuk gibi çikolata içinde boğulmayı


                           Yada bu kadın gibi çikolata keyfi yapmayı çok isterdim   






7 yorum:

Gözde T S dedi ki...

Tatlım beni bu tarz postlardan uzak tutun :) Diyetteyim ve özel dönemim çok yakın. Çikolatayı çok özledim :(

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Gelin olacaksın hala çikolata da boğulsam diyor yaaa,
Seni tüm zevklerden men ediyorum çikolata şeker ,makarna, patates kızartması yok :)))

yeni başlangıçlar dedi ki...

gelin adayı;bende uzak durmaya çalışıyorum ama elimde değil :)

damla; iç sesim buna izin vermiyor bide en sevdiklerimi yasakladın bu biraz ağır oldu ya yavaş yavaş söyleseydin bari :S

Adsız dedi ki...

ama yaz geliyor yememeliyiz ama yiyoruzz ama çok güzel haklısın krizi fenaa nedir şu bayanların çektiği yaa:/

Adsız dedi ki...

http://stylishwho.blogspot.com/

yaruze... dedi ki...

bayardı o kadarı da herhalde yawww...
Blogger annelerindenim,beklerim efenim:)

*mehtap dedi ki...

tadella da yenmez mi ama..