Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Küstüm Oynamıyorum

Bugün bitmeli bugün olmamalı,o kadar kötü bir gündü ki cırlamak hatta haykırmak istiyorum.
Güne gayet güzel başlamıştım sabah kalktığımda o kadar güzel bir güneş vardı ki tamam dedim bu gün benim günüm olacak eve girmek yok güneşin tadını çıkaracağız,ama bugün her şey buna engel oldu : (
Biliyorsunuz düğünüm yaklaşıyor ve hazırlıklar tüm hızla devam ediyor böyle hızla ilerlerken bugün tökezledim işte
İnternetten alışveriş benim için inanılmaz eğlencelidir ama bugün öyle olmadı işte tam olarak bir fiyasko yaşadım;sevgiliye saat&saat den güzel çok hoş bir saat aldım o kadar beğenerek aldım ki anlatamam size, bütün siteleri tek tek dolaştım ama sadece saat&saat e güvendim çünkü bu site için duyduğum yorumlar çok iyiydi hatta satıcıyla telefonla bile konuştum bize her şekilde güvenebilirsiniz dedi  her şeyi titizlikle yapmak istiyorum dedim lütfen dikkatli gelsin ürünüm diye uyardım çünkü benim için çok önemli böyle şeyler : (
 Ama ben öyle dememişim satıcıya saatin kordonu yıpranmış olarak ve camında jiletin olmadan gelsin ki çizilsin demişim sanki : (
ALLAHIM  bu bir kabus olsun ne olur..
Kargocu geldi her cumartesi olduğu gibi biz her cumartesi bekleriz kargocuyu elbet bir şeyler getirir bize bu haftada benim merakla beklediğim saatimi getirdi heyecanla açtım paketimi hani bugün güzel bir gün olacaktı ya mutluyum ya hani içim kıpır kıpır ya o bir anda sönüverdi işte : (
saati elime bir alırım ki saatin ekranındaki koruma jiletini yok ve hatta kayışı kullanılmış gibi aşınmış mutlunun kolunu nasıl sıktığımı hatırlamıyorum kız bir anda cırladı ne oluyoruz diye : ( özürdilerim mutlucan affet beni …
öyle bir hayal kırıklığı yaşadım ki bugün anlatamam size ağlama krizine girdim resmen bütün günüm öldü şuan sahilde güneşin tadını çıkarmak varken ben bunalıma girerek bütün günümü evde geçiriyorum,tamam biraz abartmış olabilirim ama neden ben neden : (  
pazartesi ilk işim saat&saati aramak olacak hafta sonları çalışmıyorlarmış bak bak bu duruma da sinir oldum zaten en azından danışabileceğimiz biri olmalıydı ama oda yoktu,pazartesi benden çekecekleri var büyük ihtimalle ama şikayetimi ettim merak etmeyin ürünü aldığım anda yazdım onlara.
Ay ben çok gerginim bugün bildiğiniz gibi değil sevgili beni yatıştırmak için elinden geleni yapıyor ama hiç bir şey fayda etmiyor sakinleşmem lazım en azından Pazar günümü kurtarmam lazım : (

                                Küstüm oynamıyorum bugün …: (

                               Seviyorum sizi şans dileyin bana …

Hiç yorum yok: