Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Yüksek Yüksek Tepelere

Yeni hayatımdan yazıyorum artık… huhu ben geldim alooo ses bir ki : ))
9 haziran itibariyle Didimli olmuşum ben haberiniz var mı,of buralar çok sıcak bildiğiniz gibi değil neyse bununla ilgili ayriyeten size bilgi vereceğim şekerler…
Neler olmuş nasıl heyecanlar yaşamışım hadi sizinle paylaşayım biraz …
biraz görselli bir post olsun bu nasıl fikir : ) kınamdan,nikahımdan ve düğünümden en güzel anlarımı paylaşayım sizinle,belki yeni gelin olacak arkadaşlarımız vardır içimizde onlara da güzel fikir olur bu postum : )
hadi başlıyorum hazır mısınız : )
kınamdan küçük bir görüntüyle başlamak istiyorum,kendi kınam diye söylemiyorum inanılmaz eğlendim gerçekten,en son ayakkabılarımın havada uçtuğunu gördüm siz düşünün nasıl eğlendiğimizi …


Bindallımın sadece üstünü giymek istedim ben,elbisem kırmızı olduğu için hiç gerek duymadım takım olarak giymeye.iyi ki de giymemişim daha güzel oldu: )
Bu arada 2 tane baş örtüsü taktım biri tel kırmaydı anneciğimin emeklerine sağlık,biride ikinci annecim olan kayınvalidemin bana yaptığı iğne oyası baş örtüsü ikisini kırmak istemedim hepsini taktım: )


Bu iki çatlakta benim kuzettolarım : ) candır onlar can …lütfen ayaklara dikkat bu resim’e çok gülüyorum aslında ayaklarım çok komik durmuş : )

onlar için her şeyi yapabileceğim ailem teyzoşlarım ve kuzenlerim çok özlüyorum onları : (


İşte bu arkamda duran iki göz her daim beni izledi,her anımda yanımdaydı düşmeyeyim diye hep elimden tuttu,kardeş’mi desem dost’mu desem bilmiyorum onun için, o benim her şeyim işte…o iki göz beni her daim takip etsin hep yanı başımda olsun,nefesini her daim ensemde hissedeyim.onu çok ama çok seviyorum ne diyebilirim ki başka …damlam benim …
e eğlenmedik mi tabi ki de eğlendik  bir dakika oturduğumu hatırlamıyorum gerçekten …

              
 en son kendimi kaybetmiş buldum salonda etekler fora hoba: ))


çok seviyorum kayınvalidemi kayınvalide demek istemiyorum oda benim annem artık . Allah onu başımızdan eksik etmesin,karşılıklı geliniyle döktürdü valla : )

ohh yandan melek annem ...: )



                 Benim dünyalar güzeli annem,çok ağladı o gece kolaymı ayrılacaktık artık…:(
26 yıl hep birlikteydik çünkü ilk defa ayrılığı tattık annecimle çok zor oldu bizim için ayrılmak hele benim için : (  yokluğunu yeni yeni hissediyorum anneciğimin,ayrılalı 15 gün olmuş bugün hesap ettim…çok özlüyorum kokusunu,muhabbetlerimizi bana bağırıp hadi gizem iş yap biraz demesini çok tembelsin derdi hep ama şuan öylemi tembellik kim ben kim eskidenmiş o … anneye naz geçermiş hep anne var çünkü yanımda güvenirdim ona o her şeyi bilirdi çünkü …nasıl özlüyorum anneciğimi,babacığımı ve kardeşimi akşam oturmalarımızı,neyse temmuz ayında yanlarında olacağım 2 gün ama olsun onları göreyim bir sarılayım kokularını içime çekeyim yeter bana …

            Bütün arkadaşlarım yanımdaydı o gece beni yalnız bırakmadılar bir o kadarda eğlendiler …
yanım da oldukları için beni yalnız bırakmadıkları için çok ama çok teşekkürederim ...

genelde kınada şu soru sorulur hep gelin ağladı mı bir damla yaş gelmedi gözümden inanır mısınız : ) aksine güldürdüler beni bırakmadılar ki rahat rahat ağlayayım: )
kınamda her şeyi eksiksiz yapmaya çalıştım,hatırlar mısınız bilmem bir post yazmıştım İstanbul gezintimiz diye gittiğimde oradan,kızların ellerine mumlar,güller,mendiller,taçlar almıştım herkese çok rahat yetti korkuyordum yetmeyecek diye ama çok şükür herkes de var …benden herkese bir hatıra işte…
benim tacım beyazdı ben öyle tercih ettim …
Bu arada elbisemi de İstanbul'dan aldım,bütün umutlarımı yitirmiştim bulamayacağım diye ama son anda buldum onu da ilk gördüğümde tamam demiştim bu olacak giydim ve aldım elbiseyi,ne bir yerinde oynama nede başka bir şey cuk diye oturdu üstüme,klasik bir şey istemedim hiç, değişik olsun istedim…kınalarda ya uzun giyiliyor yada kabarık bu en güzeli ne uzun ne kabarık, orta benim ki : )
bugün için kına postu hazırladım sizin için,nikah ve düğünü buna karıştırmak istemedim o kadar çok resim var ki elimde hangisini koyucam karar veremedim,onun için de çalışmalarıma başladım ama en kısa zamanda paylaşacağım sizinle.
özlemişim ama blog yazmayı uzun zaman oldu tabi haziranın ilk postu bu :) tembelim galiba annemim de dediği gibi ... bundan sonra hep yazarım ama çünkü hep evdeyim : (
neyse bu bunalım hallerimide anlatıcam bir ara fenayım fena hem çok sıcak hem çok sıkıcı:(
Kınam böyleydi işte eğlenceli,sulu gözlü ağlamakla gülmek arasın da birşeydi aslında,anlatılmaz yaşanır deyip kaçıyorum ben...

hepinizi yeniden ,tekrardan,yeni hayatımdan öpüyorum : ))















9 yorum:

Dilara dedi ki...

canım nasıl da güzelsin. inşallah her şey gönlünce olur. çook mutlu ol. Didim de bir kapımız oldu ne güzel :) öperim çok!

Nesrin dedi ki...

Her şey o kadar güzel görünüyor ki, nasıl eğlendiğinizi tahmin edebiliyorum.
Ben de geçen yaz evlendim, vakit hemen geçiyor. Bugün 15 gün oldu diyorsun bir bakıyorsun 1 sene geçmiş.

Allah ömür boyu bir yastıkta kocamayı nasip etsin inşallah..

gonca keskin dedi ki...

Tebrik ederim Gİzem :)
renkli görüntülere baktıkça doyamadım sanki oradaymışım gibi oldu :)
herşey çok güzel geçmiş belli, mutluluklar dilerim.

yasemince dedi ki...

çok güzel olmuşsun maşallah.Allah mesut bahtiyar etsin.devamını bekliyoruz, merakla :)

tubitos dedi ki...

çok güzel olmuşsun, annenin duygulandıgı resmi görünce ben de çok duygulandım aynı şeyleri yaşıcam 2 ay sonra, evlenmek hem güzel hem de zor. tebrik ederim postların devamını bekliyorum..

yeni hayat dedi ki...

ağlayarak okudum çünkü aynı durumdayım. evlendim başka bir şehirde yaşamaya başladım ailemden 500 km uzakta:( bunları seninle ayrıca konuşuruz kuzum dertleşiriz:)) çok güzel olmuşsun gerçekten çok güzel bir yüzün var. Allah yolunu açık etsin hayırlı insanlarla karşılaştırsın, eşinle ömür boyu mutluluklar, çok sevin birbirinizi hep...

Begüm dedi ki...

Çok güzel bir kına olmuş canım, sen de çok güzel olmuşsun. Ben evlenip ayrı bir şehre gideceğim ama o kısmı çok da düşünmek istemiyorum şimdi. Sonra ben de senin gibi çok özleyeceğim sanırım...

Fiona loves beautiful things dedi ki...

great pictures masallah
you look stunning

SEVİL CANBAZ dedi ki...

BENİM ZEYTİN GÖZLÜ KUZUCUĞUM... BU GÜNLERDE HEP RÜYAMA GİRİYORSUN..ÇOK ÖZLEDİM SENİ...KINAN NİKAH HERŞEY MÜKEMMELDİ. AMA BÖYLE AYRILIKLAR DA UZAK OLUYO:( NE ZAMAN BURALARA YOLCULUĞUN???