Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

bugünlerde ki gizem ...

 Nasıl bir sıcaktır bu allahım,ama şikayet etmeyeceğim,çünkü çok fene bir kış geçirdik … her mevsimi zamanında yaşamak güzel ama napayım burası fena sıcak…
hafta içleri genelde evdeyim dışarı çıkmıyorum,çıktığımda da fena oluyorum...genelde hafta sonları kocacık beni alıyor denize gidiyoruz.burada akbük'de güzel bir beach var 'sahte cennet'çok keyifli bir yer sessiz sakin akşama kadar yat uyu yani : )nasıl da miskin oldum bilemesiniz ama başka yapacak bir şey yok...kitaba verdim bende kendimi bu aralar he birde  puzzel tabi : ) bitirdin mi diye sorsanız hayır derim size neden ?hadi neden diye bir sorun :)
benim sevgili kocam öyle bir puzzel aldık ki görmeniz lazım V.VAN GOGH puzzel



işte bu
parçalar o kadar birbirine benziyor ki oturup kafa patlatmak lazım yok ama birazda sabır tabi ,oda bende olmadığı için masanın üstünde öylece bekliyor ...ama yapacağım ya bu yaz bilemediniz önümüzde ki 5 sene içinde bitireceğim :)
bu hafta heyecanlıyım perşembe günü ereğliye gidiyorum gün sayıyorum ailemi çok özledim ...anneme siprişlerimi bile verdim o sıcacık yemeklerini de özledim çünkü.
bu günlerde ki ruh halim böyle işte biraz heyecanlı,biraz sıkıntılı,bazen sulu göz alışmaya çalışıyorum zorlanıyorum ...geçecek ama ...

2 yorum:

Dilara dedi ki...

Nasıl güzel olmuşsun sen öyle fotoğrafların şahaneydi canım :) allah bi yastıkta kocatsın yüzün hep gülsüün :)

Puzzle bende de var bi tane bekleyen ama renk skalası bildiğin 1000 rengi kapsar. yani çok renkli oluncada olmuyor kafa boş olacak ki yapasın :) bakalım kim önce bitirecek hehe :)

yeni başlangıçlar dedi ki...

Diloşummm çok teşekkürederim :)) o senin güzelliğin bitanem ... Of sorma bitmedi puzzel yapamadık pes ettim bende topladım sinirlendimde :)) ne zamandır yazmadım bloguma bu arada farkettim neyse kıs geliyo daha çok vaktimiz olur yazmaya seni kocaman öpüyorum diloşummm muckkk