Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Geri Dönüş


Uzun bir ara olmuş sanırım şimdi fark ettim demicem bayadır farkındayım bunun.
Yazı bahane edebilirim belki kim bilirJ yok yok kesinlikle yaz benceJ
Çok sıcakdı,devrelerde gevşeme bünyede yumuşama hasıl oldu.Kaçtım anlayacağınız serin diyarlara doğru karadenizin dağları kocamın kolları arasında serinledim birazJ.
Ama döndüm yeniden bloğumun renkli alemine…Özlemişim valla…..:)
Hadi kaldığımız yerden devam edelim…
3 ayda neler yaptık neler e tabi  en önemlisi evli,mutlu ve huzurluyum artık,şu ev işleri olmasa daha mutlu olucam belki çok dertliyim çooook bildiğiniz gibi değil,annecimi şimdi daha iyi anlıyorum galiba
ama bu şikayetimi daha sonra ayrı bir postta anlatacam size.
Mesela 2 aydır ev için kadın arıyorum ama bulamıyorum şimdi diyorsunuz e otur kendin yap yapıyorum zaten ama benim evim 2 katlı olduğundan dolayı beni biraz zorluyor. size tavsiyem kesinlikle dubleks evde oturmayın ya da bi odasına daimi temizlikçi yerleştirin heh heJ yoksa zor vallaJ
ay ne kadar çok şikayet ettim yaaaa : ) ne dertliymişim heee : )
Tamam kapadım bu konuyu daha sonra devam ederim dertlerimle başınızı şişirmeye .
bu arada evleneli 3 ay oldu ne kadar çabuk geçiyor zaman dimi. inanın bir şey anlamadım hoooop 3 aylık olmuşuz ,buraya alıştım bile, artık ilk gün ki gibi kendimi yalnız hissetmiyorum.zaten küçücük yer alışmamak imkansız : )
ha birde;Ata binip tenis oynuyorum bu aralar…(ikisi aynı anda değil amaaaaa heh heeJ)
sosyallik iyi oluyo bazenJ bazen de bazenler azalıyor bazen yauwww…galiba fazla tatil yaptım yaramamış bana J

neyse öptüm hepinizi kaçıyorum ben şimdi,geri dönmek güzel... 


                                                hemde ilk uçuşumdu ....







Hiç yorum yok: