Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Bayram Sevdiklerin Yanındayken Güzeldir


Günaydın herkese şuan nasıl mutluyum nasıl mutluyum anlatamam duramıyorum yerimde ay bir şey oldu bana : )
Kocacıktan o kadar güzel bir telefon aldım ki şimdi beni havalara uçurdu resmen.
Bayram planımız biraz sallantıdaydı gidiceğiz mi yoksa oturup evimizde mi geçireceğiz diye hep bir belirsizlik vardı , şimdi o güzel telefon geldi ve evet annecime gidiyorum yarın,çok özledim annemi,babamı,kardeşimi teyzoşları mı kuzenlerimi hep birlikte olacağız inşallah  … dönüşte de peşime birilerini takacağım tabi ki de kaçar mı : )

Civcivim benimle gelecek inşallah , aaa civcivimi tanımıyorsunuz hemen tanıştırayım
 bir tanem o benim : ) 


ay ne şekeriz dimi yerim onu ben : )

bu arada herkese iyi bayramlar umarım herkes sevdiklerinin yanında olur bu bayram herkesi kocaman öpüyorum ...

görüşmek üzere blog :)



bu iki karikatürü paylaşmadan geçemedim çok güldüm bunlara : )


4 yorum:

ugurlukelebek dedi ki...

civciz seni yer hadi çabuk gel :):)

siyah kuğu dedi ki...

:)) ne sevimli bir yazı:)

eda dedi ki...

allah mutlulugunuzu artirsin:)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Bobbidi Bibbidi dedi ki...

guzel bir kare ...