Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Teşhise bak,Reçeteye gel!


Merhaba blog : )

Dün yaşadığım küçük bir olayı anlatmak istiyorum size, aslında küçük değil benim için çok önemli bir olay bu …

5 yıldır hastanede çalışıyordum az çok hepiniz bundan haberdarsınız zaten. Hastanede çalıştığım süre içerisinde doktor yarısı gibi bir şey oldum zamanla. Hasta içeri girer şikayetini söyler o anda doktordan önce ne ilacı vereceğini tahmin edebilirsiniz dimi çünkü şikayetler genelde hep aynıdır artık otomatiğe bağlarısınız yani …

Ben 5 yıllık çalışma süresince çalıştığım yerden başka hiçbir hastaneye gitmedim. Şimdi başka bir yerdeyim yep yeni insanlar tanıyorum değişik ortamlara giriyorum, E hasta olunca da Devlet Hastanesini de tanıma vakti geldi diyip gittik kontrole Ayda teyzemle. 2 haftadır baş dönmelerim ve kulak kaşıntılarım vardı. KBB polikliğine randevu aldık. Gayet güzel medeni insanlar gibi sıramızı bekledik. Biz sıra beklerken araya kaynak yapanlar mı dersiniz,uyanıklık yapanlar mı dersiniz önümüze geçip durdular biz gık sesimizi çıkarmadık gene de,ki Ayda teyzemin bu gibi durumlarda baya leşi vardır ezip geçer yaniJ o bile melake gibiydi vallaJ

Sıra bize geldi içeri girdik dr çok şeker biriydi gerçekten aynı bizim gibi : ) Muayenemi oldum,kulaklara bakıldı,denge muayenesi yapıldı teşhis konuldu ‘iç kulakta iltihaplanma!’ okey dedik teşhisi söyleyene kadar problem yok tabiki, sevdim de adamı ama,taa ki reçetemi yazana kadar …Zaten esas konuda bu niye olduğunu anlatıyorum şimdi…

Reçetemizi alıp ilk eczaneye girdik kocacıkla.Eczacı kadın bi yandan reçetedeki ilaçları hazırlarken biyandan da neyim olduğunu sordu.Ben de iç kulağımda iltahaplanma varmış valla dedim.Kadın bi an duraksayıp bana şöyle bir baktı ‘iyide size kas gevşetici yazmış’ dedi.Sora gülüp ’eee iyi yapmış  dr,kas gevşetici vermiş bol bol kulak kaslarınızı gevşetirsiniz artık’ demez mi!
O an ki surat ifademi fotoğraflamam lazımdı yemin ediyorum donup kaldım.Kocacık da demesin mi eczacı kıza ‘biz ailecek soğuk algınlığına yakalanınca da zaten fitil kullanıyoruz bizim bünye ters dr düz valla onun günahı yok’

Eczacı kız ile ben gülme krizine girdik yarım saat…İşin şakası bir yana kocacıkla şok vaziyette çıktık eczaneden. Tabii ki sadece baş dönmesi için verdiği ilacı alıp çıktık.
Gerçi ilacı aldım ama onu bile içemiyorum acaba doğru ilaçmı diye,iç kulak iltihaplanmasına kas gevşetici verince…

Zaten ben toplamda bir Dakika 45 saniye sürmesinden şüphelenmeliydim muayenenin ya neyyyyseeeee….Nasıl böyle bir hata yapıldı hala anlam veremiyorum bu kadar ucuz mu insan hayatı…

Şimdi bana diyorsunuz di mi sen doktor musun doktordan daha mı iyi bileceksin, bu olayın üstüne kendi memleketimde gittiğim güvendiğim doktorumu aradım durumu  anlattım.O da ne alaka dedi ve içmemem gerektiğin söyledi şuan hiçbir ilaç içmiyorum,hafiften baş dönmelerim devam ediyor artık bakacağız bir çaresine…




                                                Görüşmek üzere blog … 

4 yorum:

Nesrin dedi ki...

Çok geçmiş olsun öncelikle..
Valla doktorların bir kısmı böyle malesef.
Benim de geçmeyen bir boğaz ağrım vardı. Doktora gittim, bir şey yok hafif kızarıklık var dedi, iki tane antibiyotik yazmış. Madem bir şey yok ne diye o kadar ağır ilaç veriyorsun.. Gerçekten garipler..

drwilldone dedi ki...

Gerçekten ne alaka yani.Ben de bir doktor olarak bazı meklektaşlarımın reçetelerini de muayenelerini de çok anlamsız bulabiliyorum.Bir kbbcimiz vardı sağolsun, baş dönmesi şikayetleri için başka bir doktor arkadaşı muayeneye götürdüğümüzde kızın kulağına bakıp senin vertigon yok demişti, biz öylece kalmıştık, insan bi denge muayenesi yapar, vertigo ne zmandan beridir kulağa bakılarak teşhis edilmiş ki zaten.!!
Demem o ki saçma sapan işler yapan insanlarda var biizm meslekte, her meslekte olduğu gibi :( geçmiş olsun. Ama sen yine de baş dönmesi için olan ilacı iç bence, yoksa hayat kaliten düşer :(

biraydamasalı dedi ki...

ben çözdüm olayı.kulak kasları gevşeyecek veeee iltihap akacak:))bilemedik bizzz:)))

Sevda Aydın dedi ki...

Geçmiş olsun, sevgiler ... takipteyim ;)