Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Önce 2 sonra 3 olduk ...

       O uyurken onu özlemek diye bişey varmış bu hayatta,yeni yeni tadıyorum ... Hele uyurken onu izlemek keyiflerin en güzeli,bi uyansada öpüp koklasam diyorum hep :)
bide o melekler yokmu oğlumu bi ağlatıp bi güldürüyolar... nasıl güzel onun o hallerini izlemek 
Nasıl güzel kokuyo o teni mis gibi, cennet kokulum derler ya aynen öyle işte ... 
      Çınar bey biraz acele etti aramıza katılmak için.
       25 Kasım da kontrole diye düştük kocacımla bodrum yollarına.Son kontrolümüzü yaptırıp geri dönecektik güya...Ama Çınar'ın başka planları varmış meğersem :)kontrole diye çıkınca  anneleri evde bırakıp öyle çıktık yola.Nerden bilebilirdik ki bebeğimizi kucağımıza alıp geri dönicez :) o kadar şaşkındık ki birbirimize bakıp salak salak güldük bi süre :))) sonra bu durumu kabullenmeye başladık tabi,çınar bey artık beklemek istemiyordu çünki:)))
Güya o gün hamilelik fotoğrafları çektiricektik kocacımla ceyda hanımla telefonda habire nerde çeksek şurasımı daha iyi olur acaba diye konuşup durduk ama boşa konuşmuşuz,gittimizde doğum fotoğraflarımı çekerken buldu kendini :)Ben o sabah hiç üşenmeden kuaföre bile gidip hazırlandım :)(ah biz kadınlar) ve o gün o kadar çok yağmur yağıyordu ki dedik ki iptal mi etsek acaba yolda falan kalırız mazallah yollarda doğmasın yavrucağımız diye düşündük:) ama inat edip gittik tabi iyikide gitmişiz...çınar bey sabırsızlanmış,çıkmak istiyodu gittimizde :) 

O gün saat 20:16 da kucağıma aldım bebeğimi ne ağrı ne de bi başka bişey sadece onu istedim yanımda...

Tarifi olmayan bi mutluluk o,aşk o,hayat o,herşeyim o artık...

Şimdi 2 ayı devirdik beraber büyüdüm ben artık diyo,adam oluyorum yavaş yavaş haberin yok annecim diyo bana :) 
Her günüm ayrı güzel onunla onun büyüdüğünü görmek ayrı bi mutlukuk benim için...

Hiç yorum yok: