Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Mektuplu Günler ...


Eskiden hatıra defteri diye birşey vardı dimi hatırlar herkes herhalde:) Kimin yoktu ki desenize:)))
Bugünün hızına,bolca sanallığına ve ulaşabileceği sınırsız insan bolluğuna rağmen daha bi yavaş daha bi gercek ve daha bi insansı değilmiydi:))) Ve daha da bi özel...
Kime yada nereye gittiği belli olmayan heran herkese ulaşabilecek hızda ama bi okadar da tene bile dokunmaktan uzak bi hız değilmi bugünün hatıra defterleri?
Aradığımız,birtürlü ne olduğunu anlayamadığımız bi bolluk değilmi bu için de aslında çok da bişey bulamadığımız.Belki de kağıt kokusunu özlemişizdir.Ya da nebiliyim mürekkep lekesi olsun istiyoruz ellerimiz yazarken.Kenarına küçük notlar düşmek istiyoruz eskiden olduğu gibi.Belki daha azdı daha yavaştı ama daha anlanmlıydı bence ve çok daha kalıcı...
Ama şimdi;mrb,nbr,kib,as,muck,öptüm,slm
Kelimelerimiz bile kısaldı,sabrımız azaldı,anlayış desen keza aynı 'hep ben hakılıyım canım' modunda.
Aslında işte tam da buyüzden bu sanal ortamı kullanıp bulalım birbirimizi,biraz mektup arkadaşlığı yapalım istiyorum.Yani biraz yavaşlayalım.Daha bi dokunabilelim yazdıklarımıza.Biraz daha tanıyalım elyazılarımızdan birbirimizi.
Mesela bolca kalem kağıtlarımız olsun yeniden çeşit çeşit renk renk.Yazalım birbirimize ne istersek ne varsa içimizde.Uçup gitmiyceğini bildiğimiz kalın harflerle.Resimler koyalım yazdıklarmızın arasına ya da köşelerine çizelim aklımıza gelenleri,güzel olmaz mı?
Aa evet evet ben mektup arkadaşı istiyorum kendime,hadi gel mektuplaşalım eskiden olduğu gibi ne dersin ? 
Eğer istersen hemen buraya bi tık yap ben orda olacağım...
yenibaslangiclar1@gmail.com



Hiç yorum yok: