Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Anne olunca ...

Anne olmak

Anne olduğum günden beri geçmişimi daha da bir sorgular oldum. Örneğin şuan çocuk olsaydım daha çok sek sek oynardım , bacaklarım kanayana kadar düşerdim yine de ağlamaZdım, komşuların camlarını daha çok kırar , arkadaşlarımın toplarını patlatır çocukluğumdan hevesimi alırdım. Annem geç oldu eve gel dediğinde saklanıp en son dakikasına kadar kullanırdım çocukluğumu. Daha sonra istemesemde büyüyüp okul hayatına başlardım ve yine şimdiki aklım olsa hep okurdum yada daha çok okurdum. Şimdi okumak için çocuğumun uyumasını beklemek zorunda kalmadan sınırsızca okurdum. Tercihlerim daha başka olurdu belki. Daha sonra Deli gibi severek evlendiğin adamla sadece senin olan bir parça sokmak istersin hayatına. Bilmezsin hayatının nasıl değişeceğini. Bugünlerinin tadını çıkar diyebinlere şiddetli bir şekilde gıcık olursun. Sonra kucağına alırsın dünyanın en mükemmel en senin olan parçasını. O zaman tüm tavsiyeler kulağından bir melodi gibi geçer. Daha çok uyu, daha çok oku, daha çok gez, daha çok film izle vs. Hepsini unutursun hayat sadece O olur. Ne kaçırdığın dizilere ne de gidemediğin arkadaş buluşmalarına üzülecek vaktin olmaz. Karşılıksız mükemmel bir işin olur artık. Evet Artık annesin :) cennetin neden ayakları altında olmasının sebebini öğrendiğin mukaddes bir görevin vardır. Bir gülümsemesiyle bazen de bir gaz çıkarmasıyla mutluluktan havalara uçtuğum manevi bir meslek.

Biraz iç dökme yazısı oldu bu ... Bugünde böyle olsun o zaman 
Sevgiler...

Hiç yorum yok: