Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Uykuya hasret ...

Pek bi yorgunum bu aralar
Bedenen
Beyinen
Fiziken
Hertürlü yani 
Şalteri indiresim var bu aralar beynimi resetleyip tekrardan başlata basmak istiyorum... Gerçi control+alt+delete de oluuuuur:))))
Fekat! Bunların sebeb-i tatlısı Çınar paşam varken resetlemek ne mümkün:)))
Ben de öyle konuşuyorum ki sanırsın dünyanın yükü üstümden geçiyo... Bide çalışıyor olsaydım demek! Allah'ım çoktan Jeronimooooo... diye bağırıp attıydım kendimi ıssız kuyulara:))) 
Ben gene halime şükrediyim valla:))Allah çalışan analara daha bi kolaylık versin 'süphaneke dinimiz amin' :))
Bişey daha diyeyimmi;
Allah bu Hollywood sinemasının cezasını versin! Filmlerde bu çocuk işi hep bi laylaylom parka eğlence müzikle dans vs vs. Uleeeenn uykusuz geceler nerde! Kakalı bezler kusmuklu elbiseler nerde! dağalmış ev bitmiş anne birbirine girmiş tipi kaymış ebeveynler nerde! Hani benim gençliğim nerdeeeeee:))))
Ama bi gülüyorya sana öyle bi sarılıyorya boynuna hele bi de kokusunu çekiyonya içine hepsi geçip gidiyor bi çırpıda:))
Yine de deliksiz bi uyusam 48 saat hiç fena olmaz hani :)
O ağlayan çınarmı ya...
Ben kaçtımm canım ...

Hiç yorum yok: