Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

2.Kitap Etkinliğimiz

Hayatım o kadar hızlı akıyor ki bu aralar anlatamam,etrafımda bir sürü şey oluyor ve ben bunlara ayak uydurmaya çalışıyorum  hepsi bu.Vakit buldukça bu aralar blog okuyorum ya da battaniyemi bitirmeye çalışıyorum o da ayrı bir bağımlılık zaten neyse onu ayrı bir postta neler yapmışım göstereceğim size : )
Dedim ya yaptığım tek şey bu aralar blog okumak ve de etkinliklere katılmak çok zevkli yeni insanlar tanıyorum yalnız olmadığımı biliyorum bu inanılmaz mutlu ediyor beni …

Bugün baktım ki canım arkadaşım mayacım yeni bir kitap etkinliği yapıyor katılmadan durur muyum,onun yaptığı etkinlikleri havada kaparım : )
Neyse saçmalamayalım etkinliğimizi duyuralım etkinlik kitap etkinliği,benim katıldığım 2.kitap etkinliği bundan sonraki kitap etkinliğini ev sahibi damlacım yapıcak onu da merakla bekliyorum ama şimdi mayanın etkinliğine katılma zamanı böyle alalım sizi keyif alacağınızdan hiç kuşkum yok.

Sevgiler öpücükler …


Hiç yorum yok: