Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Evde ki İlk Gün

Bugün evde ki ilk günüm gayet huzurlu bir şekilde uyandım bu sabah ne kadar güzel bir şeymiş kafa rahat uyanmak huzurlu bir şekilde uyanmak.özlemişim bu rahatı,ama tabi bu ne kadar sürer bende bilmiyorum ,1-2 gün veriyorum kendime.
Annecikle güzel bir kahvaltı yaptık bu sabah karşılıklı uzun bir aradan sonra, oh nede özlemişim şu sabah kahvaltılarını uzun uzun yapılan sohbetleri çok keyifliydi gerçekten,tabi bu keyif bir süre sonra annemin benimle ilgili planlarını anlatmaya başladığında biraz olsun keyifsizliğe dönüşe bildi.neler mi hemen anlatayım size evde olan bir kız neler yapabilirse onların hepsini yapacakmışım,acaba işime gerimi dönsem ki bunu düşünmüyor değilim gerçekten: )  ama olsun ne olursa olsun ben çok mutluyum evde olmaktan,gerçekten yorulmuştum artık bu çok iyi gelecek,evde temizlik yapmaya razıyım o kadar yani siz düşünün nasıl bıktığımı : )
keyifli kahvaltı yapıldı masa toplandı bulaşıklar makineye dizildi ortalık toplandı gizem kurtlanmaya başladı tabi daha evde ilk günüm duramıyorum yerimde hadi annecim kalk dışarı çıkalım,zavallı annecim 1 ay boyunca nasıl uğraşacak benimle bilmiyorum.çıktık dışarı bir güzel annecikle kol kola ohhh annem benim uzun zaman olmuş anne kız gezmelere gitmeyeli ayy sevdim ben bu ev muhabbetini aslında ,ama 3 gün sonra tekrar bir konuşalım sizinle bunları söyleye bilecek miyim bilmiyorum : ) neyse hava o kadar güzeldi ki anlatamam aradan 1 saat geçti baktık yağmur yağıyor aslında yağmur değildi çamurdu yağan çok garip bir havaydı bugün ki 3 mevsim birden yaşadık bugün Ereğli de,evdeki ilk günümde mükemmel bir sürpriz yaptı bana anlayacağınız : ) neyse ben gene de mutluyum …
Bu arada bir haberim var size bu hafta sonu çeyizim gidiyor DİDİM’E onun heyecanı da var üzerimde duramıyorum yerimde bildiğiniz gibi değil,odamı görseniz yatacak yer bulamıyorum artık: ) sevgili geliyor hafta sonu heyecanım ondan tabi çeyiz için fazla konuşamıyorum tuhaf hissediyorum kendimi : (
Sizden bir şey isteyeceğim ama bana yardımcı olursanız çok sevinirim evde yapılabilecek şeyleri bana söylerseniz çok sevinirim nasıl vakit geçirebilirim acaba?bu haftayı saymıyorum DİDİM’E gidiyorum ama ondan sonrası için plan yapmam lazım boş duramam kendimi biliyorum ilk planım şu her sabah yürüyüş planım var nasıl,saat 08:00 gizem kalkar yürüyüş yapar güzel fikir dimi : )kilo alırsam yandım:s
Ben kaçıyorum bir süre buralarda olmayacağım sanırım Didim dönüşü görüşmek üzere kendinize iyi davranın öpüyorum hepinizi…

          

Hiç yorum yok: