Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

sepetlerim geldi...


Merhaba herkeslere bugün inanılmaz güzel bir hava var dışarıda bu havaları çok seviyorum,mutlu oluyorum : ) bide şuan sevgili yolda olduğundan bana doğru geldiği için ayrı bir mutluyum tabi bunu da söylemeden geçemeyeceğim : )

Bu arada geçen hafta gene küçük bir alışveriş yaptım internetten bu siteden ilk defa alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım,bundan sonra bonvagon alışveriş sitesi benim için bir numara …bakın ne aldım kendime



O kadar orjinaldi ki gönderdikleri kargo çok şaşırdım ve bu kadar güzel bir şey geleceğini tahmin etmemiştim,gördüğümde bayıldım…

Birde biz müşterilerine güzel bir kart yazmışlar ne kadar güzel bir davranış,yanında güzel bir de koku tabi ki bknz...



Ürünüm tam zamanında geldi yarın DİDİM’E evime gidiyorum inşallah, ilk defa görecem evimi çok heyecanlıyım bildiğiniz gibi değil,bu sepetimi de mutfağımın en güzel yerine koyacağım…: )

Hepinizi kocaman öpüyorum,dönüşte görüşmek üzere. 





4 yorum:

zeynep dedi ki...

Canım güle güle kullan , çok güzeller.

gonca keskin dedi ki...

hepsi çok güzeller, Didim de güzeldir şimdi :) mailimi aldığında ve döndüğünde yeniden görüşmek üzere .

FERİDECO dedi ki...

Güle güle kullan çok şıkmış,çok tesadüf ki ben de başka bir alışveriş stesinden sipariş veridim böyle patates ve soğan sepeti bakalım senin ki kadar kaliteli mi olacak...

yeni başlangıçlar dedi ki...

zeynep;çok teşekkürler zeynepcim :)

gonca keskin;teşekkürler goncacım,didim çok sıcaktı şuan daha da sıcakmış :)

ferideco;çok saol umarım senin aldıklarında kaliteli gelmiştir,sende güle güle kullan inşallah sevgiler :)