Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Tatlı Bişeyler

Tatlı değince akan sular durur kimimizde öyle değilmi ?Açıkca söylemek gerekirse ben öyleyim,direk açarım radarlarımı koku nerdeyse oraya giderim :)

Çok severim çoook hatta birde nutella aşkım vardır ki herkesin vardır eminim olmayanımız yoktur 
Ama  ben şelalesi olsa altına girer yıkanırım,sonra tabi gelsin kilolar  :))

Bu arada Evet blogum'da ilk defa tatlı tarifi vericem ufak tefek yanlışlarım olursa affola,sabah instegram'da yayınladığım fotoğrafta bağzı eksikler ve yanlışlar var onlar için şimdiden ufak bir özürdiliyorum...
evde bebiş olunca akıl uçmuş biraz:)
Vericeğim tarif yaz aylarının en hafif tatlısı benim için çok severek yapıyorum 
Sizinle'de paylaşmak istedim

Hadi gelin tarife bakalım neler varmış.

Malzemeler:
Vanilyalı puding
Çilekli puding
Süt
Vişne suyu
İki paket Burçak bisküvi

1-Önce kare borcama burçak bisküvilerinin 1 paketini tek tek süte bulayıp borcama dizelim kızlar hadi :)
2-Daha sonra üstüne vanilyalı pudinki arkasındaki tarife göre yapalım 
3-Yaptığımız pudinkin yarısını bisküvinin üstüne dökelim ve 2.paket burçak bisküvileride aynı şekilde süte bulayıp döktüğümüz pudinkin üstüne dizelim 
4-Sırada çilekli pudink ve vişne suyu var ...çilekli pudinki tencereye dökün üstüne pudinkin arkasındaki tarif yani 3.5 bardak süt yerine vişne suyunu dökün ve pişirin 
5-Çilekle vişne suyu kaynayınca altını kapatın karıştırmaya devam edin ki topaklanmasın soğuyuncaya kadar karıştırın,soğuduktan sonra yapmış olduğunuz son bisküvi sırasının üstüne dökün

rengine hasta olucaksınız hatta bide o kokusu yokmu mmm mis gibi :)

Umarım beğenirsiniz 
Bu sefer görüntüsü pek güzel olmadı,pürüzsüz olması gerekiyodu neden öyle yaptım bende anlamadım pek :P

Bide sizin için ufak bir video yaptım ...

Afiyet olsun 
Görüşmek üzere ...












Hiç yorum yok: