Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Yoğurtcumu buldum ...


Arzum Bebbe yoğurt makinam 

Artık benimde bir yoğurt makinam var:) aslında bitane vardı markasını hatırlamıyorum bile hafızada pek yer edememiş kendileri:p yada pek işe yaramadığı için aklımda kalmamış olabilir..doğrusunu söylemek gerekirse pek işlevsel değildi kendileri,tek bi kova vardı içinde,yoğurdu pek bi sulu yapıyodu bide lezzetsiz...daha sayimmi olumsuz yönlerini yetermi ;) 


Ama şuan keşfettiğim makinama hayranım,kendisiyle aşk yaşıyorum resmen elim ayağım oldu canım benim...Arzum Bebbe yoğurt makinası 6 adet küçük kavanozu ve bir adette büyük boy kovası var...
Zamanlamalarda 6/12 saat arası .
Meyveli yoğurt ve kefir yapımı için çok ideal...
İlk yoğurt denememi yaptım...bizim buralarda inek sütü bulmak biraz zor olduğu için günlük Sek taze süt aldım.Maya için ise Danone activia kullandım.
İlk deneme için biraz korkum vardı olmıycak diye...
Ama oldu! Hem de mükemmel oldu!! Kocam bile beğendiyse zaten sorun yok demektir :) bebeğimde çok severek yedi kuzum benim hiç üzmez annesini:)
Bundan sonra taze taze yoğurtlar yiycek Çınar'ım:))))
Hadi sizde deneyin hem dış görünüşü çok şirin al beni diyo;)hemde yoğurdu harika yapıyo ...


Görüşmek üzere ...



Rengine hastayım bu arada ;)



Hiç yorum yok: