Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

bu bünyeye et yasak artık

Bugün itibari ile kendime fast food yasaklamış bulunmaktayım duyurulur.

Hayır tamam dayanamıyorum ama dayanmalıyım,yememeliyim yoksa şişko bir gelin olacaksın gizemmmm :s
Kendimi bu şekilde alıştırmam lazım,yoksa sonum pek iyi olmayacak galiba : s

Sebzeye vermek istiyorum kendimi en azından 4 ay kadar : )
yok yok bundan sonra hep sebze yemeği düşünüyorum gerçekten.
Eti hayatımdan çıkardığım gün bugündür…

Tarihi ve saati de  yazalı unutmayalım 23/01/2012 15:00   : )) 




6 yorum:

Maya dedi ki...

et de lazım ama Gizem'cim :) yani fast food yeme ama diğer türlü tüket bence, protein de lazım bünyeye :) sevgiler kuzummm :)

yeni başlangıçlar dedi ki...

merhaba maya evet ette lazım ama bu aralar biraz abarttım galiba,bir süre yememem lazım ceza verdim kendime :)sevgiler canım muck muck :)

Grace Happy dedi ki...

et olarak haftada bır bıftek yesen kafı bence:)

coco-jelly dedi ki...

Bencede yeme tatlım benim mideye dokuniiii zatı bunlar:) ne zaman yesem ağzımda bir yağ tadı:) bizede gel
http://coco-jelly.blogspot.com/

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

O ıspanaklı börek bu kararın bir sonucu muydu? :)))) Yediğin un şeker,tuz ne olacak ? Dur ben söylüyorum Koca totolu bir gelin olacaksın hahahhahah
Not : bunu yazan diete başlamış Nikah Şahidin ;)

bakimblog dedi ki...

et yerine mantar da olabilir :)
bence ekmegı kesmek en mantıklısı, cok da sıkıntıya gırmeye gerek yok :)