Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Nasılda keyifle izleriz bu ikiliyi kuzişkomla : )




O kadar keyifle izliyoruz ki bu ikiliyi hatta kuzenim hüloşum da  delisidir bunların,beraber saatlerce izleyebiliriz, onla seyretmesi ayrı bir keyifli oluyor tabi kıkır kıkır gülüyoruz saatlerce : )  ama çok sevimli değiller mi,hele o tatlı atışmaları,kavgaları,birbirlerine olan aşkları yok mu bitiriyor bizi.
Çok seviyorlar birbirlerini ara sıra ozanın odunluğu tutmuyor değil tabi,insan biraz duygusal ve romantik olur öle deyimli ama : ) 

Bir ara kanal değişikliği yaptılar ve koptuk izleyemedik,ama şimdi bütün serisini almayı düşünüyorum kuzitkoma sürpriz yapa cam.

Bebeğimle vakit geçirmek çok iyi geliyor bana,hatta onunla bu aralar daha da çok vakit geçirmek daha da çok birbirimize vakit ayırmak istiyorum buradan gittiğimde en çok onu arayacağım,onla geçirdiğim güzel zamanları,bir araya geldiğimizde onun bana




 ‘hadi gizem kahve yap’demesini,ve hatta geçenlerde elinde kahve makinasıyla kapıma dayanmasını…

sonra bitince günde 2 kere anneme fal baktırmasını ve içinde beyaz atlı prensin çıkmasını beklemek hep beraber: ) bir araya gelince hep güleriz genelde,hele şu dantel muhabbetlerinde görmeniz lazım bizi annemle teyzoşumu seyretmek ço keyif verir bize,malum hazırlıklar son hızla devam ediyor, bizde keyfini çıkarıyoruz minik kuşumla : ) napalım öyle bir marifetimiz olmadığı için eleştirme kısmı bize düşüyor: )şöyle yapsanız daha mı iyi olur acaba,şu renk daha bir açar beklide.
Ama lütfen teyze arabaya da yapmamız lazım bir dantel yoksa almayacaklar gizemi der durur hep : ) annem ve teyzem den gelen cevap; görecez biz sizi hele bir evlenin de, tamam bırakın evlenip hep beraber görelim dimi : )




Küçücüktük biz ya kapımızın önünde evcilik oynardık ,ayıcıklarımız vardı bizim, gülmeyin ama altlarını bezlerdik,anne olurduk.: )



Şimdi gerçek bir aile kurmaya hazırlanıyoruz ikimizde,hala inanamaz annelerimiz büyüdüğümüze hala çocuğuzdur onların gözünde.

Ama büyüdük artık dağılıyoruz yavaş yavaş diyorum ya size çok zor olacak bu ayrılık bizim için : (

 









Neler yapmadık ki biz onla ;
Tek kişilik yatakta beraber uyuduk,birbirimizi ısıttık,
Gecenin bir yarısı kalkıp muhabbet ettik,
Gülme krizlerine girdik,
Beraber içip sarhoş olduk,sonra beraber saçmaladık,
Deli gibi alışverişler yaptık,annelerimizin kızacağını bile bile.
Yağmurda yürüdük beraber ,
Güldük,ağladık,kahkahalar attık,ara sıra kavga ettik ama sonra dayanamayıp hemen barıştık.




Hayatımdaki en önemli insanlardan birisidir o onu kimseye değişemem ben.

Bana pek belli etmemeye çalışsada üzülüyor gideceğim için belli edemez pek duygularını,dışarıya vuramaz,bense hemen oracıkta ağlarım o gizli gizli ağlar  biliyorum haberlerini alıyorum : (

Biliyorum diyorsunuz şuan neden bu kadar çok üzülüyor ki diye .ama inanın elimde değil ilk defa ayrılıyorum ondan,ilk defa bu kadar uzağa gidiyorum,ilk defa bu kadar çok özleyeceğim onu.: ( 

 HERBİŞEYİM O BENİM...
 ÇOK SEVİYORUM SENİ...

2 yorum:

Maya dedi ki...

insanın böyle bir kuzeninin olması ne kadar güzel, maaşallah, birbirinizin kıymetini bilin. Ay bidaha gelmem kız bak böyle ayrılık muhabbeti yaparsan he :) ben de aynı psikolojiye giriyorum sonra düzelemiyorum :) sevgiler çok :)

yeni başlangıçlar dedi ki...

teşekkürederiz maya.Tamam ayrılık muhabbeti yok bundan sonra söz :) piskolojmiz bozulmasın her şey güzel olsun :)öpüyorum muck muck