Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

rengarenk

Evimizin terası biraz büyük olduğundan dolayı üzerinde yaptığım planların hat ti hesabı yok tabi,bu arada internette baktığım modellerinde tabi : )

Zaten bu aralar PC başından kalkamıyorum hep bir araştırma içerisindeyim.
Hatta PC nin masa üstü bir sürü klasörle kaplandı yakında çökecek gibi geliyor,biraz temizlemem lazım galiba,neyse 5 ay kadar bir süre kaldı az daha dayansın : )

Neyse hayalini kurdum terasımdan bahsedeyim size biraz rengarenk olsun istiyorum,bütün günümü orda geçireyim kitaplarımı orda okuyayım,sevgilimle güzel sohbetlerimizi orda yapalım.arkadaşlarımız gelsin egenin güzel akşamlarında orda yiyelim yemeklerimizi,bana huzur versin istiyorum yaşadığım ortam,içimi rahatlatsın öncelikle.

Rengarenk çiçeklerim olsun çeşit çeşit.
Tabi onlarla konuşayım demeyeceğim deli değilim ben çünkü : )
Onu da hiç anlamam ne anlar çiçek konuşmaktan okşanmaktan…neyse konumuzu saptırmayalım : )


İşte hayalini kurduğum teras, yukarda ki gibi rengarenk baksanıza ne kadar güzel öyle değil mi?

3 yorum:

Maya dedi ki...

ben de çok beğendim, biraz uğraşla sen de böyle rengarenk tatlı bir terasa sahip olabilirsin bence :))) sevgiler canım, inşallah herşey gönlünce olur

yeni başlangıçlar dedi ki...

inşallah maya bunun için elimden geleni yapacağım,böyle birşey olduğunda sizinle paylaşacağım :) sevgiler öpüyorum.:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Şahane,benimde hayallerim hep ev dekorasyonu üzerine.