Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

çekilişimiz var yuppiiii : )



Sabahları işe gittiğimde ilk yaptığım şey bloguma bakmak olur genelde,takip ettiğim güzel insanlar neler yapmışlar,neler yazmışlar bunları okumak çok keyif verir bana.
Bu sabahta aynı şekilde blogumu açtım bir baktım ki blogunu merakla takip ettiğim evlilik yolunda adım adım 'nın güzel bir çekiliş hazırlığı yaptığını gördüm.
O güzel kutunun içinde o kadar güzel şeyler var ki belki bende şanslıyımdır belki benim olur düşüncesine kapılaraktan çekilişe katılmak istedim.
Eğer sizde böle şirin bir kutunun sahibi olmak istiyorsanız lütfen şöyle buyurun tık tık 

2 yorum:

Gözde T S dedi ki...

Tatlım 3. adım olarak benim sayfamda o yazıya yorum bırakmak gerekiyor. Yoksa takip edemem kimlerin katıldığını :) Şansın bol olsun

yeni başlangıçlar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.