Yeni Başlangıçlar

Yeni Başlangıçlar

Takıldığım modeller-2


İnsan bir ayakkabıya aşık olabilir mi benim gibi deliler olabilir tabi
Bu ayakkabılara bittim ben nasıl güzel bir şeysiniz siz ya ama bana çok uzaksınız : (

Nerde mi ? İzmir alsancak’da
Bana tam olarak 10 saat uzaklıkta ama sırf bunu için gidebilirim yani o kadar gözüm karardı bildiğiniz gibi değil : )

O kadar güzel ayakkabılar tasarlıyor ki sanem hanım bayılıyorum ve hayranlıkla takip ediyorum blogunu,buyurun sizde bir göz atın bayılacaksınız.

Bende blogum da yer vermek istedim tasarladığı ayakkabılara işte bayıldığım ayakkabı modelim 1.si tabi ki bu, bunun gibi birkaç tane daha var …

aşık olduğum ayakkabı işte 


baksanıza ne kadar güzel durmuş gelinin ayağında  

şeker şeyler yerim sizi : )


off hepsi birbirinden güzeller 





kelebekler nasıl kibar durmuş ama 

Bu ayakkabıların hepsini kendi tasarlıyor sanem hanım ellerine ve emeğine sağlık. 







7 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Bana doğum günümde almak istersen 38 numara olsun ;) Model fark etmez :))

Maya dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ama benim bunların üzerinde durmam imkansız sanıyorum :)))

BAL ANNE dedi ki...

ayakkabı bizlerin en büyük zaafı sanırım....hepsi de çok güzellll...

maviumut dedi ki...

mor kurdelalı olsnı en çok beğendim,ama hepsi çok şirin...

filizardal dedi ki...

Bayıldım evlenirken bunlardan birini giymek isterim....

yeni başlangıçlar dedi ki...

damla;doğum günümüze tam olarak 8 ay var hatırlatayım dedim:)doğum günümüzde dedim bak fark ettin dimi?:)

maya;gayette güzel durabilirsin bence maya çokta güzel olur eminim:)

bal anne;evet ayakkabı deyince akan sular duruyor bizde sanırım :)

mavi umut;evet hepsi birbirinden güzeller

filizardal;inşallah filizcim sanada düğününde giydiririz böyle bir ayakkabıyı :)

seyabb dedi ki...

hepside çok güzel.